• Wpisów:1067
  • Średnio co: 2 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 13:02
  • Licznik odwiedzin:31 817 / 2352 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Cześć. : )

Spoko jest.
Nie rozumiem coraz więcej ludzi jednak Najgorsi są ci którzy tylko w necie mają odwagę i mieszają się do czyjegoś życia. Już chyba kiedyś wspominałam że nie lubię takich. xd
Ogólnie jest spoko, teraz dużo załatwiania przed wyjazdem, jakieś ostatnie zakupy itd.
Nie mam za bardzo co pisać.

Pozdrawiam.

 

 
Hej

Ale goooorąco. Masakra.
Hm, wczoraj zakupy z tatą i dwór z M. <3
Dzisiaj? Nie wiem, może gdzieś wyjdę, a jak nie to posiedzę w domu bo pogoda taka że nie za bardzo chce się w ogóle gdzieś wychodzić. xd Ale zobaczymy. ^^
Jest dobrze, nawet bardzo. W końcu są wakacje więc nie może być źle. ;D
Za 8 dni wyjazd do Pobierowa. Będzie opalanie, morze.. Chcę już to, ale z drugiej strony nie chcę bo wiem że przez 11 dni będę tęsknić. :c Ale będzie okej, ja wiem ;*

Pozdrawiam, Śliffka




 

 
Każdy z nas ma w sobie siłę która pozwala mu być szczęśliwym człowiekiem.
 

 
Cześć.

Znowu mnie nie było, ale teraz mam ochotę coś tu napisać. : )
Jak wiecie wakacje się zaczęły, jak na razie początek bardzo udany. Do 15 lipca moje kochane miasto <3 potem Pobierowo ( pogodo masz się nie zepsuć do tego czasu ) a potem znowu domek i w sierpniu tydzień u babci może.
Baaaardzo fajnie, bardzo <33 dobre plany : *

Pozdrawiam Was.
ps. i tak nikt tego nie czyta xd

M <33 jesteś najlepszy na całym świecie.

 

 
Spotkasz w życiu wielu ludzi, którzy będą chcieli Ci wmówić, że są Twoimi przyjaciółmi, ale czas pokaże Ci kto z nich naprawdę jest coś wart.
 

 
Czasami wszystkie uczucia trzeba zagłuszać głośną muzyką.
 

 
Cześć ;*

Nie było mnie 6 dni. : o No, ale jakoś tak wyszło, że nie było czasu.
Dobrze jest, właściwie to już wakacje, w piątek jedynie zakończenie.
Czeka mnie teraz 5 tęsknych dni niestety, M w Beskidy jedzie. Nieźle, nieźle. Ale muszę dać radę. ;*
Jutro dzień taty, pamiętajcie. <3

Pozdrawiam.

 

 
Cześć dziewczyny ;*

Fajnie jest. Aktualnie trochę przynudzam i słucham eski. Potem może jakiś film oblookam, przydałoby się. ^^
Jutro chciałabym się gdzieś wybrać, ale jak się nie uda to jest jeszcze niedziela.
No wakacje wieeelkimi krokami się zbliżają.
Pobierowo czeka <33 Nie mogę się już doczekać opalania na plaży i odpoczynku po całych 10 miesiącach szkoły x.x Musi być fajnie, wręcz zarąbiście.
A póki co cieszymy się weekendem, miłego dnia, pozdrawiam ;*
M <3

+ Inspirujmy się :







 

 
Miłość dodaje nam sił na to by radzić sobie ze wszystkim innym.
 

 
Bo dużą częścią szczęścia jest nasze podejście do życia.
 

 
Cześć.

Ale mnie nie którzy wkurzają. ;o Tylko w necie tacy mądrzy, a w realu się nawet nie umieją odezwać do nikogo. No spoko, spoko. ;*
Poza tym ok. Dzisiaj plany zależą od pogody, a ona jest do dupy, niestety. :c Wieczorem jakiś film.
Teraz kawa. <3

Pozdrawiam. ;*

 

 
"Przyjaciele", którzy za plecami są największymi świniami.
 

 
Przytulona do niego czuję że mam wszystko, że jego zapach jest zapachem szczęścia.
 

 
Muzyka na full kochany, niech zagłuszy myśli o problemach, to nie ten temat, to nie temat na dziś.
  • awatar z taką twarzą to do top model idź *.*: ej , konkurs z nagrodami ! <3 skomentuj mój wpis z fragami USA ... 15 pierwszych osób dostanie : - komentarz do 10 wpisów , promowanie jego bloga w moim następnym wpisie .. no i chyba warto .. czas się liczy ! < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Nie przejmuj się tymi, którzy chcą podcinać Ci skrzydła. Pokaż, że jesteś warta więcej niż myślą.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Jest oparciem, którego tak bardzo mi potrzeba.
 

 
Hej.

5 dni mnie nie było. ;o No, ale nie zapominam o pingerku i już jestem.
Ogólnie jest tak sobie, ale nie smutam. Nie wszystko jest źle. ;*
Dzisiaj wolne. Jutro do kina z klasą, ale nawet nie wiem na co, kocham moją klasę, nie ma co. Ale pewnie będzie spoko.
Na dzisiaj nie mam planów poza obiadem u babci.

Pozdrawiam.

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Kocham go ponad wszystko i potrafiłabym oddać swoje życie za jego szczęście.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Każdy ma takie chwile w życiu, w których chciałby odpocząć od wszystkiego co go otacza.
 

 
Hej.

No jest dobrze można powiedzieć. : ) Nie no, jest. Na pewno.
Już mało czasu do wakacji. Nad morze jak zwykle, w sierpniu może na wieś na tydzień, zobaczymy. Mam nadzieję, że to będą udane wakacje.
Dzisiaj chyba dzień w domku, niestety. Jutro do babci w odwiedziny. I może jakieś zakupy.

Pozdrawiam Was

 

 
Nigdy nie mówiłam, nie mówię i nie powiem, że jestem ideałem, czasami sama siebie nienawidzę za to, jak potrafię kogoś ranić. Ale każdy rani, czasami nawet nieświadomie.
 

 
Najważniejsze jest to, że wiemy, że razem wytrzymamy wszystko.
 

 
Cześć.

Dzisiaj trochę lepszy humor, ale i tak jestem zła. : o
Nerwowa jestem, to prawda, ale czasem trudno się nie denerwować na ludzi, którzy są tak fałszywi, że hej. Można by rzec - ociekają fałszem. A takich ostatnio coraz więcej i muszę stwierdzić, że mnie to przeraża.
Ale co tam z nimi, niech sobie żyją w swoim własnym, fałszywym, głupiutkim świecie. ;*


M <3 A ;*

Pozdrawiam. Śliffka.

 

 
Nigdy nie słuchaj sercowych porad od ludzi, którzy sami gówno wiedzą o miłości bo sama wiesz najlepiej co jest dla Ciebie dobre.
 

 
Zawsze znajdzie się ktoś, któremu Twoje szczęście nie jest na rękę.
 

 
Jak to jest możliwe, że w ludziach mieści się aż tyle fałszu.
  • awatar live my lifee: zajrzyj xd : rozsypywanemysli.blogspot.com/ mile widziane komentarze xd
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Nic nie ma tak wielkiej siły żeby zniszczyć prawdziwą miłość.
 

 
Hej.

Nie ma mnie ostatnio, ale jakoś nie ma czasu, weny i w ogóle.
Jest średnio. Zła jestem.
Nie wiem w czym problem. We mnie? A może w innych..? NIE WIEM.
I w ogóle głupio, że to tu piszę, ale i tak nie podaję szczegółów.
Nie ze wszystkim jest źle. W nie których sprawach jest dobrze, no ale..
Trudno.
Jeszcze trochę i wakacje więc od tego odpocznę.
Nom, tyle miałam do napisania.

Pozdrawiam.

 

 
Marzenia się spełniają jeśli bardzo o nie walczysz, miłość jest szczęśliwa kiedy się o nią starasz. Bo czym więcej w życiu dajesz od siebie tym więcej do Ciebie wraca.

 

 
Nie którzy tak ślepo patrzą na świat, że nawet nie zauważają jak ktoś ich rani.
 

 
Hej.

Na chwilę jestem bo zaraz schodzę 'uczyć' się na matmę, a właściwie czytać regułki bo jutro jakieś gówniane badanie wyników. Pewnie będzie taka piękna ocena że łohoho..
Ale dzisiaj gorąco Totalnie nic mi się nie chce.. Jeszcze na wf bieganie było... Padam na pysk.
A ogólnie to spoko.

Pozdrawiam, Śliffka ;*